Przeprowadzka biura krok po kroku

Dla pracodawcy każdy dzień, w którym jego zespół nie pracuje, wiąże się ze stratami finansowymi. Właśnie dlatego przeprowadzka powinna być odpowiednio zorganizowana, najlepiej we współpracy z wyspecjalizowaną w takich usługach firmą, by przedsięwzięcie przebiegło jak najszybciej. Jak należy je zaplanować?

Dobry plan

Kluczem do tego, by przeprowadzka przebiegła sprawnie jest odpowiedni plan, który pozwoli ograniczyć stres i napięcia w tym trudnym dla pracowników czasie. Może zająć się tym wyznaczony kierownik przeprowadzki, który będzie dbał o to, by zespół odpowiednio wcześnie zaczął pakować rzeczy ze swoich stanowisk pracy i właściwie je zabezpieczał na czas transportu.

Pakowanie dokumentów

W każdym biurze znajduje się wiele dokumentów, które stanowią dla firmy ważną wartość i muszą być odpowiednio chronione. Pisma z archiwów, które nie są pracownikom na bieżąco potrzebne, najlepiej spakować dużo wcześniej, co pozwoli na zaoszczędzenie czasu tuż przed przeprowadzką. Powinno się umieszczać je w kartonach, a także właściwie podpisywać, by po przyjeździe do nowej lokalizacji rozpakowywanie przebiegło sprawnie.

Pakowanie sprzętów elektronicznych

Sprzęty takie jak komputery, drukarki i skanery są drogie, dlatego muszą być odpowiednio zabezpieczone, by podczas przenoszenia i transportowania nie uległy uszkodzeniu. By tego uniknąć, powinno się owijać je najpierw folią bąbelkową i dopiero potem wkładać do pudełek. Najlepiej, gdyby były to oryginalne kartony ze styropianem, który dodatkowo zamortyzuje jakiekolwiek uderzenia. Jeśli w firmie nie ma oryginalnych opakowań po sprzętach, pudełka warto dodatkowo uzupełniać kulkami styropianowymi, które w dużych ilościach można zakupić również przez Internet.

Skorzystanie z usług firmy przeprowadzkowej

By przeniesienie biura przebiegło sprawnie, koniecznie trzeba skorzystać z usług firmy przeprowadzkowej, takiej jak nasza. Pomożemy Państwu wynieść wszystkie duże przedmioty, a także bezpiecznie przewieź je do nowej siedziby. Zadbamy również o to, by urządzenia nie uległy uszkodzeniu, dlatego po włożeniu do ciężarówek zostaną odpowiednio zabezpieczane na czas transportu.

Nie ulega wątpliwości, że przeprowadzka biura to duże wyzwanie. Doświadczenie wielu firm z którymi współpracowaliśmy pokazuje jednak, że absolutnie kluczowy jest dobry plan omówiony z pracownikami, pozwalający na rozplanowanie całego przedsięwzięcia.

Przeprowadzka biura krok po kroku